X1 drömmar!

Ååååh....kan man älska en mobil så mycket som jag gör? Är det det här som alla kallar kärlek? När man längtar efter sin mobil när man går ut och röker, när man inte kan somna för den ligger för långt bort och laddas, när man blir ledsen när den nästan inte har några batterier kvar och man inte vill att den ska dö, när man kan ligga och titta på den när den sover...
Tillochmed ljudet den piper ut lite diskret när jag får ett meddelande gör att jag känner blodet hetta till i hela kroppen och får magen att dansa samba

Jag tror jag är kär.

Har nog aldrig känt såhär för en mobil förut...aldrig någonsin.


Det ska alltid vara vi, min X1a och jag.



EDIT: Pinsamma stavfel -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0