Tortyr...

Eftersom att folk klagar på att jag inte uppdaterar min blogg så får jag väl tvinga mig till att göra ett inlägg innan jag ska iväg och vara en "fjant-rookie" på jobbet ;)

Nu har det gått 8 dagar sen jag joinade pakten och jag kan säga att det märks....jag reagerar på INGENTING, skit störigt ska jag lova.

Vad händer annars då? Jo, som ni vet så har jag blivit befodrad på jobbet nu och jag stressar ihjäl mig för att allt ska bli klart där. ALLT ska göras om på nytt...allt från scratch..är trött hela tiden, sover inget, och är konstant kåt.
Kul va? nä inte direkt....


Pengarna börjar flyga iväg nu me, inte ens den 15e och jag e snart pank :P men men, så är det väl när man bor lyxigt helt själv ;)


Så, här har du ditt inlägg Andie :P nöjd nu? ses på jobbet babe!

Kommentarer
Postat av: Andie

mä.. allt dedär visste jag ju redan! Skriv nåt kuligt.. nåt elakt du vet om nån på jobbet eller nåt :D

2008-11-13 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0