Jävla pakt fi**a

Har ni någonsin haft hallucinationer när ni inte fått tillräckligt mycket av någonting? Typ som vatten?

Jag visste att det här skulle bli jobbigt när jag gick in i denna pakt skapad av idioter men inte FAN visste jag att jag skulle börja hallucinera (WTF?!). Bröst för mig är som vatten för andra, jag behöver bröst för att överleva och nu har jag vart utan bröst i över 2 veckor vilket har gjort att jag börjar se konstiga saker som inte finns. Jag såg för en stund sen en bröstvårta på min enter-knapp vilket är inte helt normalt...
Fatta hur jag kommer vara om 2 veckor till? Jag kommer ju mer eller mindre se bröst med ögon vart jag än går :S får fan låsa in mig eller nåt.
För tillfället så duschar jag 2-4 gånger om dagen...kallduschar dessutom...för att hålla mig i styr.
Jag har låst alla sidor jag känner till som innehåller naket material för att jag inte ska slinta in på någon sida och synda!
Det har börjat gå så långt att jag måste stänga av TV'n när det kommer reklam med lättklädda tjejer, vilket är typ varannan reklamsnutt.

Det enda som hjälper mig för tillfället är att tänka på Andrea på jobbet och lyssna på Linkin Park, fråga mig inte varför för jag har ingen aning. Men just nu är det Linkin Park live på MTV och jag pratar med Andrea på MSN och jag känner ingenting röra sig i mina heta mjukiskalsonger.

Nä, dags för att ta min tredje dusch idag å sen sova!

Uppdaterar mer imorgon

Gnite gnite

Kommentarer
Postat av: Andrea

Idiot :D

2008-11-23 @ 23:19:42
Postat av: ems

haha, tur att vi inte pratat på MSN på ett tag då ;D

2008-11-24 @ 08:56:30
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0