Jag är på riktigt en djävul

Som vissa kommer ihåg så gjorde jag ett test i sommar för att se hur elak jag är.
Efter idag borde jag öka den med typ 10%

Har fått reda på lite kul information som jag TYVÄRR inte kan skriva ner eftersom jag vet att vissa personer som läser min blogg känner personerna i fråga.

Jag iaf mår SJUKT bra nu när jag har ännu mer elakheter att sprida runt bland folk!

För att övergå till trevligheter så har jag nu gjort om mitt UI igen, laddat ner Photoshop CS4, skaffat spotify premium, formaterat min dator, valt ett jobb och även flörtat in mig på GameStop så jag kan antagligen hämta ut LBP redan imorgon!

Hmmm....det va något mer jag skulle skriva, men nu har jag glömt det.

Lägger upp bilden på mitt UI och uppdaterar om jag kommer på det sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0