Du kan vara skön.

Sådär ja, nu kommer uppdateringen igen. Anledningen till att jag inte uppdaterat på ett tag är ganska enkel, jag har spelat wow ^^. Då är det lite svårt att hitta tid att skriva mina sköna inlägg!

För att summera min vecka nu då så har den sett ut såhär.

  1. Måndag. Jobbade halvdag för jag blev sjuk, åkte hem och dog.
  2. Tisdag. Fortfarande sjuk, sitter å spelar hela dagen och har as tråkigt tills något händer sen på kvällen ;)
  3. Onsdag. Febern slår sönder mig och kan knappt röra mig, nu kan jag inte ens spela wow.
  4. Torsdag. Tillbaka till jobbet och skönar mig, alla har saknat mig och det känns najs :)
  5. Fredag. Återigen på jobbet, dagen e sweet och längtar till kvällen. Går på föreställning som Marianne på jobbet satt upp och avslutar kvällen med Crick och MickeViperRoom, pinsamt jag vet men jag söp bort minnet så jag kommer inte ihåg nånting från kvällen.
  6. Lördag. Vill ta livet av mig på morgonen för det känns som en jobbig blond fjortis står och konstant pratar mig i örat, ren pain. Tar mig ut till Klubb Konstig iaf, gör min årliga goda gärning och lämnar in en väska till polisen. 1 ½ kö-timmar senare så är man inne och lever livet och flörtar runt me flicks! Hemma runt 5.
  7. Söndag. Nyss vaknat, kollar igenom telefonen och kommer ihåg att jag fick namnet på 2 låtar som spelades under natten, sjukt sköna. Min dag kommer idag att bara innehålla wow och mat.
Finns nog inte så mycke mer att skriva just nu förutom att mina själar måste verkligen hata mig just nu med tanke på att jag känner att jag har stor lust att skära ut min magsäck och spy i den just nu.

Avslutar med nya Veckans Låt som denna gång blir en av låtarna jag hörde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0