Designa din blogg? Ah juste

Nu är det ju såhär att alla tycker väl att det är kul att designa sin blogg lite fint sådär...om man kan iaf, och nu är det ju så att jag kan det och vill utöka min fina skapelse med lite PHP kodning men går det utan att göra en egen kodmall? NÄ, typ inte alls. Det står ju ingenstans vad alla variablar betyder!
Blir ju helt jävla galen på Blogg Esse som vägrar berätta sånt me. Så dom tycker att jag ska ta min tid att skriva en EGEN kodmall med EGNA variabler om jag ska göra någon kul design och det orkar jag fan inte me...tar för lång tid.

Oh well, får sitta å klippa å klistra ett tag och nöta in vad alla variablar betyder genom att prova mig fram eller nåt.

Jag måste städa också....har inte diskat på ett tag *host* och måste tvätta lite kläder så jag har något att ha på mig i veckan!

OH OH OH! Det har snöat! 


Så jävla najs! Nu kommer det bli ännu roligare på jobbet med snöbollar osv som man kan kasta på sina kollegor.


Nä, nu ska jag spela LittleBigPlanet. Allt för att slippa städa -.-


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0