Dagen i all ära..

...har jag spenderat nu framför datorn, kollat på 2 säsonger av X-Files och druckit snart 4 liter cola :P inte bra, inte alls bra.
Jag skulle ju städa mn lägenhet idag, har typ 2 RENA tallrikar kvar och kanske 1 gaffel vilket tyder på att jag måste även diska.

Ingen som känner sig i behov av att städa mot en natura betalning? Eller juste, mitt vad är ju kvar...så det går ju inte, 18 dagar nu...hmm.. men mot kanske 1 platta öl då? :D
Ni kan ju alltid höra av er om ni tycker om att städa och bli fulla :D

Måste laga lite middag snart me, och med tanke på att det är den 23e idag så får det bli pyttipanna för hela slanten både idag och i morgon :P

Och inge LBP blev det heller, har inte orkat starta mitt vackra PS3. Jag mste nog vara på väg att bli sjuk eller något, har inte spelat på 3 dagar nu, om man inte räknar med helgens Guitar Hero 4 hos Sebbe, vilket aldrig har hänt tror jag. Kanske behöver något nytt att spela, så har beställt hem Fallout 3 som borde komma nästa vecka :P Och nu vet jag ju att jag kommer få "massa" kommentarer om hur nördig jag är som alltid spela och att jag är konstig som har typ 13 PS3 spel. Det är manligt! Ni måste förstå kära läsare.
Mängden spel man äger ger penislängden hos en kille...ju fler spel han äger, ju längre penis har han!

Såja, nu har ni fått en liten lektion i Anatomi också flickor :)

Nu är det dags för en cigg, sen ska jag fan fimpa mig själv i armen om jag inte börjar diska...finns ändå inget på TV förrens senare ikväll så har ett par timmar att ta död på!

Uppdatering kommer nog senare ska ni se!


Puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha jag diskar lätt för en platta öl!

2008-11-25 @ 11:10:06
URL: http://celia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0