Dagen efter 2 dagar.

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar...
Ont i hela kroppen, muskelvärk i hela ryggen så jag antar att in skönhetssömn måste sett väldigt rolig ut med tanke på jag har ont där jag inte visste man hade muskler.

Men men, helgen har varit sjukligt rolig! Har nog tappat resterande hjärnceller på all alkohoool jag har hällt i mig.
Och mina njurar lär lämna mig, samt min lever kommer aldrig vakna till liv igen känns det som.

Kan sammanfatta lite vad som hänt under helgen, kommer ta för lång tid och skriva ner allt och som ni fattar så mår jag inte så bra just nu.

Börjar med en skön fredag på jobbet, sista dagen på Phonera och mitt lag vinner Cupen för andra veckan i rad. Säljer 3 st vilket är helt ok.
Fredagen tar slut och jag måste ta mig till systemet för att inhandla allt jag skulle dricka igår....det blev 12 öl och en Smirnoff 70is. Jag får sedan tag på Sebbe som ska ut med några kompisar, jag åker då hem och byter systemetpåse med några öl jag hade i kylen och rullar in till Gullmarsplan igen.
Efter massa nostalgi låtar vi letat fram i Spotify så åker vi in till Söder och träffar Jimmy, Stina och hennes kompisar!
Efter 1 Thaibucket och en öl så drar vi vidare till Imperiet vid Skrapan. Snabbvisit där för att sedan komma hem vid 4 tiden och somnar med kläderna på och huvudet under kudden.

Vaknar väldigt sent på lördag, vid 12 snåret, och rör mig in till stan för att träffa Jimmy och köpa presenten till Patrik.
Går runt med 2 fulla systemetpåsar i ca 2-3 timmar och får blåsor på händerna.
Kommer till patrik vid 5 tiden, folk rullar in vid 8-9.
Vi super ner Patriks broder och han ligger å kräks hela natten sen.
Festen är en hit och alla är fulla och glada och festar på hela kvällen!
Kommer hem vid 5-6 tiden tror jag och somnar direkt.

Nu så kollar jag på Viva la Bam och väntar på att Bond ska börja. Sova "tidigt" blir det nog me för börjar med min nya tjänst på jobbet imorgon.

Peace out Homie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0