Blir man förvånad?

Har INTE diskat än, och kommer antagligen inte göra det ikväll heller.
Tvätten håller på och snurra runt i hålet just nu och det är ju bra iaf. Lite duktig är jag.

Haft en lite tankestund idag också, samtidigt som jag kollade på Erik och Mackan och kom fram till det här.


  1. Jag vill ha en katt.
  2. Jag MÅSTE lära mig att diska efter varje måltid
  3. Jag känner behov att köpa spel som tjejer vill köpa skor
  4. Jag är jävligt bra att ta fram info om folk
  5. Jag är stört bra på att lura folk
  6. Jag har för mycke dötid när jag är hemma
Såja andrew!

Nä, nu är det Jackass och sen Dirty Sanchez sen ska jag sova. Funderar på att klä mig lite snyggare imorn eftersom jag ska på möte me storchefen och ha utbildning, och en till anledning är för att jag måste vänja mig med att gå i kavaj :P


Gnite ppl, GL HF

Kommentarer
Postat av: ems

kollade också erik&mackan igår, men de är ju bra att du inser dessa saker själv! :P & btw ska jag med skaffa katt :)

2008-11-24 @ 08:53:32
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0