Vad leker hon liksom?

Det har börjat lite nytt folk på jobbet igen och som vanligt är dom inget att ha, ingen som kommer upp "in my league" om man säger så.
Dessutom så är 2 av dom från GBG, usch :S

Men ack så fel jag hade...

Tyvärr så åker man ju samma väg hem som "noobsen" och måste lyssna på deras jävla göteborska hela vägen, men helt plötsligt så visade det sig att en av dom va lite intressant iaf...samma musiksmak, humor och lika jävla rubbad i huvet.

Kanske döljer det sig en liten emo-sthlmare där bakom den tråkiga göteborgs-fasaden?

Ska man kanske ta och lära henne att bli en stockholmare på riktigt?
Kanske låsa upp emot bakom göteborg?

Maybe so, maybe so....

Kommentarer
Postat av: Gbg - Ida

Jag vet ja e skööön! Tack för att du älskar mig så

ofantligt!!!



Det jag egentligen vill säga är :

Vadå EN av dom?! Eeeey! Så gör man inte va!

Dåligt dåligt, men låtsas tycka du är skön ändå,

för stämmningens skull...

2008-12-03 @ 20:20:09
URL: http://idaodmyr.blogg.se/
Postat av: världes bästa lilla syster <3

min bror är tönten här. Vad leker du :D hahah

2008-12-03 @ 22:07:32
Postat av: Sandr

Gudars. Jag saknar dig freddie. Jag har flyttat tillbaka till umeå. dock inte självmant. jag blev dumpad (vafan.) heja umeyo. NOT.

2008-12-04 @ 01:51:01
URL: http://sandr.blogg.se/
Postat av: Sara

eller så låter du henne vara som man ska?

2008-12-12 @ 20:43:34
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0